2009/4/16

Thank You / 谢谢你(视频)



Thank You/谢谢你(视频二) Thank You (by Ray Boltz)

I dreamed I went to heaven 我梦见我到了天堂,
And you were there with me 而你和我在一起。
We walked upon the streets of gold 我們漫步在黃金街上,
beside the crystal sea. 沿著水晶海。
We heard the angels singing 我们听见天使的歌声,
Then someone called your name 接著有人呼喊了你的名字。
We turned and saw a young man running 我们转过身看见那年轻人,
And he was smiling as he came 他笑著走过來。

And he said, "Friend you may not know me now."
他說:“朋友,你现在可能不认得我,
And then he said, "But wait, You used to teach my Sunday School
可是你记得吗?你曾在我的主日学中教课,
When I was only eight. 那时我只有八岁。
And every week you would say a prayer 每週你都会作一个祷告,
Before the class would start. 在上课开始之前。
And one day when you said that prayer 有一天当你祷告的时候,
I asked Jesus in my heart." 我邀请了耶穌进到我心中。”

Thank you for giving to the Lord. 谢谢你在主面前的摆上。
I am a life that was changed. 使我的生命全然改变;
Thank you for giving to the Lord. 谢谢你在主面前的摆上,
I am so glad you gave. 我很感激你所付出的一切。

Then another man stood before you之后,另外一个人站在你面前。
And said, "Remember the time 他说:“记得有一次,
A missionary came to your church, 一位宣教士來到了你的教会,
And his pictures made you cry. 他帶來的照片使你哭了。
You didn't have much money, 你虽然沒有很多钱,
but you gave it anyway! 但是你把僅有的都奉献了!
Jesus took the gift you gave 耶穌使用了你所奉献的礼物,
And that's why I am here today." 这就是我今天在这里的原因。”

Thank you for giving to the Lord. 谢谢你在主面前的摆上,
I am a life that was changed. 使我的生命全然改变;
Thank you for giving to the Lord. 谢谢你在主面前的摆上,
I am so glad you gave. 我很感激你所付出的一切。

One by one they came 他们一个一个來到你面前,
far as the eye could see. 多到看不見尽头。
Each life somehow touched 每个生命都被神触摸,
by your generosity. 藉著你慷慨的給予。
Little things that you had done, 每一件你所做的小事、
sacrifices made, 你所付出的牺牲,
Unnoticed on the earth 纵然世人看不见,
In heaven, now proclaimed. 但現在在天堂,一切都將被宣揚出來。

And I know up in heaven You're not supposed to cry.
我知道天堂你不该有眼泪,
But I am almost sure there were tears in your eyes.
但我几乎可以确定,你的眼中必定泛著淚光。
As Jesus took your hand and you stood before the Lord.
当耶穌拉著你的手,你站在主面前,
He said, "My child, look around you. 祂说:“我的孩子,看看你所做的,
Great is your reward." 你的赏赐何等浩大!”

Thank you for giving to the Lord. 谢谢你在主面前的摆上,
I am a life that was changed. 使我的生命全然改变;
Thank you for giving to the Lord. 谢谢你在主面前的摆上,
I am so glad you gave. 我很感激你所付出的一切。

没有评论:

发表评论